Rozhovor s Ankou B

08.03.2015 18:17

Jaké je tvé nejoblíbenější zvíře?Moje nejoblíbenější zvíře je vlk a orel. Chtěla bych být svobodná jako vlci a orli, jen tak běhat tundrou a nic nemuset, nebo létat a všechno vidět z výšky.
Jaká je tvá oblíbená barva?Moje nejoblíbenější barvy jsou zelená a modrá. Až budu mít nový pokojíček, určitě bude zelený.
Čím chceš být až budeš velká?Když jsem byla malá, chtěla jsem být učitelka, malířka nebo fotografka. O trochu později jsem zase chtěla být v armádě a pilotovat stíhačky, nebo být kosmonaut.
Teď bych ctěla být architektka, nebo bytový designer. A nebo fotografka.
Jaké je tvé oblíbené číslo?Moje nejoblíbenější číslo je 7. a pak mám ráda 11, 5 a 2.
Jaké je tvé oblíbené jídlo?Mezi moje nejoblíbenější jídla patří čínské nudle, zeleninové a těstovinové saláty, olivy, zmrzlina a čokoláda.
Máš kluka?Kluka nemám. Jeden, nebo možná dva kluci se mi sice líbí, ale moc se do žádného vztahu nehrnu.
Máš web?Ano, mám blog, najdeš ho na adrese https://anule51.blog.cz/
Máš ráda víc kočky nebo psy?Nevím, psů se sice trochu bojím, ale ke kočkám nemám taky nějak blízký vztah. Pokud bych si ale měla vybrat, jestli chci kočku nebo psa, asi spíš psa. Ale nejlepší domácí mazlíčci jsou podle mě stejně potkani apod.
Jakou máš ráda zmrzlinu?Mám ráda ovocné zmrzliny, ale nejvíc asi zelené jablko nebo mátová s kousky čokolády, kterou jsem poprvé ochutnala na prázdninách v Itálii.