Rozhovor s Lucy nkou

11.03.2015 16:07

Jaké je tvé nejoblíbenější zvíře?Moje nejoblíbenější zvíře je Panda je černo-Bílá.
Jaká je tvá oblíbená barva?Moje oblíbená barva je černá a bílá.
Čím chceš být až budeš velká?Chtěla bych být zdravotní sestrou i když se bojím píchat do ruky injekce.
Jaké je tvé oblíbené číslo?Moje oblíbené číslo je 4 narodila jsem se no to neřeknu ale na konci je 4.
Jaké je tvé oblíbené jídlo?Moje oblíbené jídlo je špenát s volským okem a bramborovým knedlíkem. ( Vím že to nemaj lidi v lásce )
Máš kluka?Nemám ale noo mooc se mi líbí od kámošky bratranec.
Máš web?Měla jsem ale nerozumím tomu takže nemám.
Máš ráda víc kočky nebo psy?Oboje mám ráda, víc asi psi ale kočky miluji taky
Jakou máš ráda zmrzlinu?Zmrzlinu mám ráda točenou vanilkovou.Kousek od mého bydliště maj cukrárnu a tam ji maj faaakt skvělou.