Vtipy

08.02.2015 12:28

 Sedí dvě blondýnky v kavárně a ta jedna se ptá: "Tak co? Jak si složila řidičák?"
Druhá blondýnka smutn
ě odpoví: "Ne, vyhodili mě."
"Vážn
ě? Ale proč?"
"No, proto
že před kruhovým objezdem bylo na značce napsáno 30, tak jsem ho 30× objela!"První blondýnka na to: "A nepřepočítala ses?"


Přijde blondýna do elektra a říká prodavači: chtěla bych tam tu malou televizi. Prodavač na ni: Blondýnám neprodáváme. Přijde druhý den a zas: chtěla bych tu malou televizi. Řekl sem že blondýnám neprodávám. Blondýna se naštve zajde se obarvit na černo a třetí den v prodejně chtěla bych tu malou televizi. A prodavač blondýnám neprodáváme. Ta už nasraná ptá se: jak ste poznal že jsem bloncka? To je jednoduché to není televize ale mikrovlnka.


Volají si takhle dvě slečny. Jedna je blondýna a druhá brunetka. Brunetka se na něco ptá blondýny, ale ona jí vůbec neodpovídá. Ptá se znovu a pořád nic. Brunetka se naštve a zakřičí do telefonu: Jsi hluchá nebo co!! A blondýna ji odpoví: Vždyť jsem ti kývala, že jo!!!


Potkají se dvě blondýnky a jedna zavzpomíná: Pamatuješ, jak vypli proud a musela jsem hodinu stát ve výtahu?”Jo, a já to měla ještě horší. Musela jsem stát na jezdících schodech!”


Zlobí se učitel autoškoly na zpomalenou blondýnku: „Řekl jsem - objet!”Dobře, pane Macháček. Sice nemám vůbec hlad, ale když to chcete, já už na něj teda jdu...”