Vtipy

21.02.2015 13:13

Jede opilý člověk a narazí do auta plného homosexuálů.
Jeden z nich vyleze a řekne: "René, volej policajty."
Chlap odpoví: "Když je nezavoláte, tak vám dám 10 000."
"Ne, René, volej policajty."
"Víte co, tak mi polibte prdel."
René, nevolej, pán začal vyjednávat."

 
 

Přiběhne chlap k policajtovi a říká:
"Pane policajt, tam v té ulici jsou samí buzeranti!"
Policajt se otočí, pohladí ho po prdelce a říká:
"Ale, copak ty děláš v našem rajónu?"

 

 

Baví se dva medvědi v lese, že už je sex s medvědicema nebaví, tak to zkusej spolu v křoví.
Za chvíli jeden zařve: "Ty vo*e, viděl nás zajíc! Ta svině to všude vykecá, musíme ho zabít!"
Začnou ho honit po lese, ale zajíc skočí do rybníka. Medvědi začnou šátrat po dně a vytáhnou rybu.
"Rybo, neviděla jsi zajíce?"
"Neviděla, vy buzny!"

 

 

"Mami, koupíš mi zmrzlinu?"
"Zlato, jen proto, že spím s tvým otcem mi ještě nemusíš říkat mami."
"A jak ti teda mám říkat?"
"Normálně. Kamile."

 

 

Hrají dva teplí na schovávanou. Ten jeden říká:
"Pokud mně najdeš, tak si to rozdáme."
"A co když tě nenajdu?"
"Neboj, budu za klavírem!"