Vtipy

01.03.2015 10:37

Přiběhne paní na policii a říká:
"Já jsem zabila kohouta."
Policajt: "Ale paní, vždyť to není trestné. A jak se vůbec jmenujete?"                
"Martina Kohoutová."                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Víte, jak se pozná přírodní blondýnka již ve škole?
Když paní učitelka smaže tabuli a ona vygumuje sešit!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Jde tlustá paní po ulici a smutně říká: "Kéž bych byla jahoda." Náhodný kolemjdoucí ji zaslechne a pronese: "Ty jo, to by bylo džemu!"   

                                                                                                                                                                                                                                                                             Přijde malý trpaslíček do Německa a říká: "Já jsem malý trpaslíček, mám lopatičku a kyblíček a přišel jsem k vám krást. Němec mu říká: "Běž do Francie, tam se krade víc než tady." Tak přišel do Francie a říká: "Já jsem malý trpaslíček, mám lopatičku a kyblíček a přišel jsem k vám krást. Francouz mu říká: "Běž do Česka, tam se krade nejvíc."Tak přijde do Česka a říká: "Já jsem malý trpaslíček, mám lopatičku a kde mám kyblíček?"

 

                                                                                                                                                                                                                                                                         Paní učitelka se zeptá Aničky: "Co nám dává slepice?"
"Vajíčka."
"Co nám dává kráva, Pepíčku?"
"Domácí úkol."