Vtipy

11.04.2015 11:37

Jdou tři blondýnky po mostě a jedna z nich povídá: "Já si myslím, že pod námi je Vltava."
Ta druhá povídá: "Já si myslím, že pod námi je Labe."
Třetí skočí z mostu a za chvíli se vrátí celá od krve a povídá: "Vy blbky, to není žádná řeka ale dálnice.                                                                                                                                                                                                                                               "Dvě krávy se pasou na louce.
Jedna kráva spolkla v trávě ruční granát a roztrhl jí pusu od ucha k uchu.
Druhá říká:
"Ty se směješ, ale já se vážně lekla."

                                                                                                                                                                                                                                           HÁDAJÍ SE:
Wikipedia: "Já VÍM všechno!"
Google: "já NAJDU všechno!"
Facebook: "Já ZNÁM VŠECHNY!"
Internet: "Beze mě jste všichni namydlení!"
Elektřina: "A tak se uklidníme, jo?!"